بچه مسجدی ها با آرمان های سردار سلیمانی تجدید بیعت کردند 

بچه مسجدی ها با آرمان های سردار سلیمانی تجدید بیعت کردند 

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹
معصومه بلوچ بامری گفت: هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بچه های مسجدی عضو کانون حضرت خدیجه (س) با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر قلعه گنج، یکبار دیگر با آرمان های شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.

«معصومه بلوچ بامری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به شرکت اعضای کانون در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: اعضای گروه سرود کانون حضرت خدیجه (س)، در مراسم یادواره ۱۱۰ شهید شهرستان قلعه گنج و مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، سرود اجرا کردند.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج افزود: همچنین بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر قلعه گنج، یکبار دیگر با آرمان های شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.



وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن سالروز شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه بنابراین به مدت ۴ شب مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



بلوچ بامری ابراز کرد: در این مراسم، سخنران به بیان سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) و نیز معرفی شخصیت سردار دلها پرداخت.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این ایام، برگزاری مراسم مجازی ختم قرآن کریم و صلوات بود به این ترتیب که علاقمندان تعداد جزء های قرآن کریم و تعداد صلوات هایی را که در نظر داشتند قرائت کنند، را در گروه مجازی کانون اعلام کردند.



وی اضافه کرد: بچه های مسجدی به نیابت از سردار دلها ثواب قرائت آیات قرآن کریم و صلوات را به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) هدیه کردند.



بلوچ بامری تاکید کرد: شهید سلیمانی نمونه کامل یک انسان وارسته بود و مهمترین ویژگی این شهید مردمی بودن آن است و ما باید در معرفی شخصیت و تبیین مکتب این شهید بزرگوار برای نسل های نوجوان و جوان کوشش کرده و برای آنها الگوسازی کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سردار رشید اسلام برگزار شد.



گفتنی است؛ گروه سرود بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج از دختران ساکن روستاهای آهوان و گلو هستند که با مشارکت و همراهی آنها این گروه سرود زیر نظر کانون تشکیل شده است.

پایان پیام/ 586